F for Fashion:Stripes and Nude (Dressin Review)

14 Αυγούστου 2015

Hey Fashionlovers&Fashionbloggers!Today's post is a fashion post,actually is a review post!Yesterday morning i received my www.Dressin.com package with 3 pieces of clothing and they look so cool.(I posted a picture on instagram-->@yurichat).In this post i am wearing my new nude vest,which quality is very nice and its price really rocks you can find it HERE.I chose this vest,because is a totally basic item for a spring-summer collection,you can wear in the morning and at night.I prefer to wear long vests and cardigans with long trousers,because they hide your look when you wear them with a skirt or dress.I think long vests and coats are the new black for this winter,that's i've already bought two pieces.I matched  my vest with my new blue jeans with stripes,which is a little bit more casual and my T-shirt from Zara.I finished my look with one of my favorite pair of shoes from Zara and my cute pastel bag.Last but not least my lovely sunnies from Komono,always make the difference and giving the last touch in my outfit!Here are some pictures of my last outfit:


Hey Fashionlovers&fashionblogers!Το σημερινο Post ειναι ενα fashion post,βασικα ειναι ενα review post!Εχθες το πρωι παρελαβα το πακετο μου απο το www.Dressein.com με 3 νεα ρουχα και δειχνουν τελεια!(Ανερτησα εχθες μια φωτογραφια στο instagram acc μου--->yurichat).Στο συγκεκριμενο ποστ φοραω το καινουργιο αμανικο σακακι ,του οποιου η ποιοτητα ειναι πολυ καλη και η τιμη επισης τελεια,μπορειτε να το βρειτε ΕΔΩ .Διαλεξα αυτο το αμανικο σακακι ,επειδη ειναι εντελως βασικο κομματι της για την καλοκαιρινη και ανοιξιατικη κολεκτιον και οχι μονο,μπορεις να τα φορας πρωι αλλα και βραδυ.Προτιμω να τα φοραω με παντελονι διοτι  κρυβουν το look οταν τα φοραμε με φορεαματα ή φουστες.Πιστευω οτι τα μακρια τζακετ,παλτο,σακακια κτλπ θα ειναι η επομενη ταση τον χειμωνα γι'αυτο ηδη αγορασα 2 κομματια.Ταιριαξα το σακακι με το καινουριου μου jeans με ριγες,το οποιο ειναι λιγο πιο καθημερινο και το T-shirt μου απο τα Zara.Τελειωσα το look μου με το αγαπημενο μου ζευγαρι παπουτσια απο το Zara και την γλυκια παστελ τσαντα μου.Τελειωνοντας τα λατρεμενα μου γυαλια ηλιου απο την Κοmono,παντα κανουν την διαφορα και προσδιδουν την τελευταια πινελια στο Outfit μου!Εδω ειναι μερικες φωτογραφιες απο το τελευταιο outdit μου:










I am wearing:
Jeans:Pull&Bear
Shoes,bag,T-shirt:ZARA
Vest: www.dressin.com


4 σχόλια

© Chatoyant21. Design by FCD.